Henk Noor

Henk Noor was er ook en dat deed me meer goed, dan ik hem heb gezegd. Hij was altijd een held van me. Toen ik in 1985 m’n 1e 100km liep haalde ik Henk vlak voor het einde in. Ik was daar verbaasd over, omdat hij voor mijn gevoel onbereikbaar was, immers heeft hij niet ooit de 100 in 7 uur gelopen ? Daar word je nu nog makkelijk Nederlands kampioen mee.

Ik blijf Henk beschouwen als een oude strijdmakker en ik vind het geweldig dat ie nog steeds loopt (in dit geval deed hij aan de 50km mee). Ik hoop van harte, dat we ooit nog eens samen zullen starten in een of andere ultra. Texel volgend jaar ?

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Henk Noor

  1. janDeFietser zegt:

    groeten ook aan Henk van janDeFietser
    (= jan moerman)

  2. henk noor zegt:

    Hallo Henk Noor,
    Wateen toeval. Mijn naam is ook Henk Noor. Dit is geen grap. Mijn vader heette ook Henk Noor. Ik vraag me af of de mogelijkheid bestaat of wij familie zijn. Als ik het stukje gelezen heb ben je een fanatiek hardloper. In 1989 heb ik in Sarir (Libie) gewerkt en had een collega het er toen al over dat hij een Henk Noor kendde die goed kon hardlopen.

    Met vriendelijke groet,

    Henk Noor
    Dieren

Plaats een reactie