presentatie

De presentatie van mijn boek was in Winschoten op 10 september jl. Helaas was ik op van de zenuwen en het leek wel alsof ik een wedstrijd moest lopen.

Ik had een speech in m’n hoofd, maar daar kwam weer nix van terecht natuurlijk. M’n kinderen en mn vriendin waren er ook en daar werd ik nog nerveuzer van eigenlijk. Gelukkig maakten de toespraken van Carel en Jaap veel goed. Ik wil iedereen bedanken die er was

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

18 reacties op presentatie

  1. Ronald zegt:

    Gefeliciteerd Ron met je boek. Dat heb je toch ookmaar weer mooi geflikt! Waar kan ik het boek kopen? Ik kijk er naar uit!
    Groet,
    ronald krom

    • ron teunisse zegt:

      Dag Ronald. Fijn dat je dat zegt, doet me goed..Bij Bruna geloof ik. Ook bij Bol.com en Selexyz dacht ik . Eigenlijk weet ik t niet precies. grron

  2. Ton zegt:

    Ron, helaas kon ik daar niet bij zijn, anders had ik je handtekening gevraagd voor in m’n boek. wie weet komt dat nog wel, ik heb hem wel besteld en ga hem morgen halen. Zit weer goed voor het weekend, zal zuinig aan doen anders is hij in één keer uit.

    Gr Ton

  3. Fraaie presentatie. Ook de filmbeelden waren trouwens erg de moeite waard.
    Ik heb enkele hoofdstukken vrijdagavond meteen gelezen, waaronder “Is God een vrouw?”. Zaterdag tijdens de Run er nog aan gedacht en ook aan je woorden in het halletje van de sporthal! Het was een genot je even te ontmoeten. Groet, Martin.

  4. p.van.keeken zegt:

    Vriend, ik heb m uit. Geweldig. Nu nog een boek over het door jou met zoveel liefde uitgeoefende vak. GrP

  5. Andries zegt:

    Indrukwekkende presentatie en een prachtig inspirerend boek…
    In no-time uitgelezen, en geen seconde verveeld…

  6. ron teunisse zegt:

    lieve mensen ! heel erg bedankt voor alle positieve reacties, ik ben er erg blij mee.

  7. Rinus zegt:

    Blij dat ik erbij was en je deed het goed.
    Groet Rinus.

  8. Marco Lockhorst zegt:

    Dag Ron,

    Zo nu en dan meeknikkend (ik was niet aan het headbangen – in tegenstelling tot jouw ben ik mijn wilde haren echt kwijt, ik was ook niet aan het knikkebollen overigens) heb ik het boek in een sessie gelezen (de stukjes uit 42 kende ik (de stukjes van jouw hand waren de enige reden dat i kze kocht) de runners columns kende ik niet (uitgegeven voor mijn “loop leven” begon.

    Je hebt er goed aangedaan het boek uit tegeven, menigeen zal er op een of andere manier toch inspiratie uit op doen, ik in ieder geval wel.

    Laat je ons nog wel weten wanner de tweede druk verschijnt?

    • ron teunisse zegt:

      Ha ha Marco, dat meen je niet ! Denk je nou echt dat dit verkopen zal. Ik geloof r nix van. Maar ik ben blij dat je dr was en voor deze fijne woorden..gr ron

  9. Henri Thunnissen zegt:

    Ron wat veel belangrijker was dan je praatje, was dat je voor iedereen aandacht had voor en na de presentatie. En die persoonlijke aandacht is veel waardevoller.

  10. dekoerier414 zegt:

    Dank je Henri..grron

  11. Jaco zegt:

    Boek besteld bij bol.com.Ben heel benieuwd naar je verhalen en hoop er inspiratie uit te halen op weg naar m’n eerste marathon………………..en verder misschien,who knows.Succes met alles wat je nog gaat doen in de toekomst.

    Groet,

    Jaco

  12. arnold vanden berg zegt:

    Hoi ron afgelopen maandag meteen besteld bij boekhandel laan in castricum en vrijdag in huis . Het is precies wat ik verwachte mooi boek mooie verhalen ga zo door .Geniet ook erg van weblog grt arnold

  13. maria zegt:

    Fijn om te horen Arnold grron

  14. maria zegt:

    Fijn om te horen Arnold grron Sorry, heb iets verkeerd gedaan geloof ik

  15. Nico zegt:

    Beste Ron,

    We kennen elkaar niet, maar ik heb je boek gekocht en met veel plezier gelezen. Het is prachtig beschreven. Zelf ben ik nooit verder gekomen dan een kilometertje of 60, Jouw verhalen inspireren me om vaker en langer te lopen.

    Groet Nico

Plaats een reactie