Spartathlon

Jan Albert Lantink heeft een geweldige prestatie geleverd in de Spartathlon met een fantastische tijd. Ik denk dat ie tot het uiterste is gegaan om te winnen. dat is niet gelukt, maar deze prestatie is groots. Jannet is als eerste Nederlandse vrouw lopend in Sparta aangekomen. Gefeliciteerd ook, een pracht prestatie. Ik vind het oprecht jammer voor de andere Nederlanders dat ze het niet gered hebben. Uit mijn tijd kan ik me herinneren, dat vele Griekse mensen dan altijd tegen me zeiden :”Next year”. Misschien staan de hoofden van de uitstappers daar nu niet naar, maar over een tijdje wellicht wel. sterkte in ieder geval.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

6 reacties op Spartathlon

  1. ron teunisse zegt:

    Dank je Jan

  2. Jannet zegt:

    Het hoofd van deze uitloopster staat ook niet naar volgend jaar. Eén keer is genoeg. Als jij weer eens richting Sparta gaat reizen zal ik je volgen….achter de computer.

    • ron teunisse zegt:

      Toch is het geweldig wat je gedaan hebt Jannet ! Ja, tis gewoon erg ver, een gruwelijk lange afstand en al hebben ze nu bijna alles geasfalteerd, je moet die kilometers wel doen. Nogmaals grandioos !! grron

  3. Jesper Lust zegt:

    Zwarte Zaterdag..:) ja sorry, beetje late reactie weetniet of je m nog gaat lezen 😀

  4. Frank Gallagher zegt:

    Hoi Ron, wij kennen elkaar niet maar wel een klein beetje. Toen ik naar nederland kwam ben ik in Den Helder gaan wonen. Vanuit daar veel getraind langs de kust en overal door n.h. zag ik jouw vaak voorbij rennen. ik ben piloot ren overal maar vind de duinen gebied hier zo mooi. Ik kan ook niet stoppen, volgens mij heeft iedereen een sort pijn ergens.Ik heb genoten van jouw boek en hoop dat je toch dat gevoel van lekker onderweg kan vinden ook in een kortere duurloopje. All the best!
    Frank

Plaats een reactie